Shiseido Americas اگنس لاندو را به ،وان مدیر ارشد بازاریابی منصوب کرده است.
این نام برای بسیاری از ،، که در صنعت زیبایی هستند آشنا خواهد بود زیرا او چندین سمت رهبری ارشد را در شرکت Estée Lauder Cos داشت، از جمله یک دوره 16 ساله در Clinique.
در این نقش که به تازگی ایجاد شده، لاندو بازاریابی و تجارت برای برند Shiseido، Clé de Peau Beauté، Nars، Issey Miyake، Narciso Rodriguez، Hermès Fragrances و Tory Burch Beauty را رهبری خواهد کرد.
علاوه بر مسئولیت های بازاریابی، لاندو مسئول ایجاد یک نقشه راه استراتژیک تنوع، برابری و گنجاندن برای تمام مشاغل آمریکایی شیسیدو آمریکا خواهد بود.
این شرکت همچنین با انتصاب لوان مک گروری، رئیس سابق شیسیدو کانادا، به ایجاد یک نقش مدیر ارشد تجاری جدید برای بازار ایالات متحده، به این سمت اشاره کرد. مک گروری، کهنه سرباز 25 ساله شیسیدو، بر تمامی روابط ،ده فروشان ایالات متحده نظارت خواهد کرد.
در جای دیگر، آنتونیو آندراد، معاون سابق رئیس جمهور آمریکای لاتین، به ،وان رئیس Shiseido کانادا و آمریکای لاتین منصوب شده است، در حالی که مری گرزما، معاون سابق بینش مصرف کننده و رسانه های دیجیتال، به ،وان معاون اجرایی هوش بازاریابی و مصرف کننده معرفی شده است. نامزدی. گرزما علاوه بر نظارت بر رسانه ها، مسئولیت جدیدی را برای عملکرد تحول دیجیتال Shiseido Americas و همچنین گروه جدید Web3/Metaverse بر عهده خواهد گرفت.
ران گی، رئیس و مدیر اجرایی Shiseido Americas گفت: «تغییراتی که امروز اعلام کردیم تضمین میکند که ما استعدادهای برتر، چه جدید و چه داخلی، در عملکردهای من، برای رشد را داریم. امروز، منطقه قاره آمریکا به پویایی، انعطاف پذیری و مهمتر از همه فرصتی قانع کننده برای رشد ادامه می دهد. به ،وان یک اولویت استراتژیک کلیدی برای Shiseido، ما به تمرکز انرژی خود در منطقه قاره آمریکا، به ویژه در زمینه بازاریابی، تجاری و عملکردهای دیجیتالی خود ادامه خواهیم داد.
بر اساس آ،ین مجموعه درآمد Shiseido، فروش خالص برای Shiseido Americas در سال نسبت به سال 9.1 درصد رشد داشته است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/executive-changes-at-،seido-americas-1235493918/