برند مراقبت از پوست دکتر باربارا استورم به تازگی کیفیت ستاره ای جدی به دست آورده است.
اپرا وینفری مبلغ نامشخصی را در برند مراقبت از پوست سرمایهگذاری کرده است، این چند خطی پنجشنبه در طی مصاحبهای با دکتر زیبایی شناسی آلم، فاش کرد و افزود که طراح استلا مک کارتنی او را با این محصولات آشنا کرده است.
“دکتر. استورم یک خط مراقبت از پوست انقلابی دارد که به یک امپراتوری جه، شکوفا شده است، و در واقع این استلا مک کارتنی بود – او خیلی دوست شیرینی است – او برخی از محصولات را برای من فرستاد و من گفتم: “این چیست؟” این چیه؟’ وینفری در طی جلسه ای از گفت،ای O Daily در برج هرست در شهر نیویورک گفت: و من آنقدر آن را دوست دارم که پس از آن با دکتر باربارا استورم تماس گرفتم و گفتم: “می خواهم در شرکت شما سرمایه گذاری کنم.” «من قبلاً هرگز این کار را نکرده بودم. همیشه. بنابراین، این محصولات چقدر خوب هستند.”
استورم، یک پزشک زیبایی با آموزش پزشکی ورزشی، مجموعه لوازم آرایشی مولکولی دکتر باربارا استورم را در Net-a-porter در سال 2014 راه اندازی کرد. دو سال بعد، او رنگ های تیره پوست توسط دکتر باربارا استورم را با بازیگر آنجلا باست راه اندازی کرد.
خطوط در حال حاضر در Sep،ra، Nordstrom، آمازون و غیره موجود است. از جمله محصولات مورد علاقه وینفری هستند پاک کننده آنزیم، 75 دلار و قطرات درخشندگی، 150 دلار.
اخیراً این برند دو اسپا جدید را در نیویورک افتتاح کرد، یکی در بالای شهر در خیابان مدیسون و دیگری در مرکز شهر در سوهو. منوی درمان شامل فوق العاده ضد پیری صورت، صورت فاکتور رشد اگزوزومتیک و لیفت صورت بدون جراحی.
استورم درباره این سرمایهگذاری گفت: «عشق اپرا به محصولات و ورود به ،بوکار ما افتخار بزرگی است و گواهی بر این برند و فلسفه ضدالتهابی و تقویت کننده سدهای پوستی ما است. همچنین به ما امکان دسترسی به مخاطبان گستردهتری را میدهد تا آموزش رایگان پوست مبتنی بر علم را برای همه ارائه دهیم.»
نماینده Sturm هیچ سرمایهگذار دیگری را در این شرکت که خصوصی است فاش نکرد.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/oprah-winfrey-invests-dr-barbara-sturms-skin-care-1235632294/