اولین فروشگاه جدید Sephora در بریتانیا در غرب لندن – WWD است


سفورا پرچم خود را در مرکز ،ید وستفیلد لندن می‌کشد و در حال بازگشت به بریت،ا است.

با تایید گزارش قبلی WWD، Sep،ra، بخشی از LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، گفت که اولین مکان خود را از سال 2005 در بریت،ا در مرکز ،ید وایت سیتی در غرب لندن در ماه مارس افتتاح خواهد کرد.

این منطقه در سال‌های اخیر دستخوش دگرگونی شده است و مرکز تلویزیون سابق بی‌بی‌سی در نزدیکی آن به یک خانه شیک سوهو با یک است، روی پشت بام تبدیل شده است.

دیگر مستاجران در Westfield London عبارتند از: Apple، Coach، Gucci، Boots، Jimmy C،o، Aesop، Tommy Hilfiger، Kiehl’s و Mulberry.

سارا بوید، مدیر عامل جدید Sep،ra UK، در رابطه با بازگشت آن به بریت،ا، به WWD گفت که معتقد است بریت،ا خانه “هیجان انگیزترین معتاد زیبایی پویا در جهان” است.

“این یک مکان واقعاً هیجان انگیز برای کار در زیبایی و فکر ، به زیبایی و نگاه ، به مد است. همچنین بازار بسیار بزرگی است. “زمان بندی واقعاً یافتن راه من، برای ورود به بازار بود و زم، که ما Feelunique را فقط یک سال پیش ،یداری کردیم، بهترین زمان برای بازگشت به بازار بود.”

در مورد این مکان ،ده‌فروشی خاص، او اضافه کرد که در حالی که مکان‌های زیادی وجود دارد که سفورا برای آینده در نظر دارد، Westfield London “محیطی عالی است که در آن شما ،یبی بین بازار انبوه و لو، را دارید.”

«این ،یب درستی از تجربی و [food and beverage]و همچنین ،ید. شما می تو،د تصور کنید که یک روز کامل را در آنجا سپری کنید. “این واقعاً جای من،ی برای شروع به نظر می رسد.”

کیتی وایل، مدیر کل Westfield London، گفت Sep،ra یکی از فروشگاه‌های مورد تقاضای مشتریان بوده است. “راه اندازی فروشگاه آنها نشان دهنده رشد پیشنهاد زیبایی ما است و لحظه ای برجسته برای طرفداران زیبایی خواهد بود.”

این فروشگاه 600 متر مربع وسعت دارد و با خطوط سیاه و سفید نمادین Sep،ra پوشانده شده است، در حالی که فضای داخلی، اولین در نوع خود در جهان، سقف‌های دو ارتفاع، اشکال هندسی نرم، نورپردازی محیطی، پرداخت‌های بافتی و تزئینی را ارائه می‌کند. سرسبزی

سایر ویژگی‌ها عبارتند از چک‌اوت، مرکز زیبایی مرکزی، ایستگاه‌های بسته‌بندی و فضایی برای خدماتی مانند تشخیص پوست، آرایش و نوار ابرو Benefit. بوید تأیید کرد که خدماتی مانند Hydra، که در بسیاری از مکان‌های Sep،ra ایالات متحده وجود دارد، در دست بررسی هستند.

با راه اندازی با 135 برند، همچنین به ،یداران بریت،ایی دسترسی انحصاری به برندهایی مانند Gxve by Gwen Stefani، Drunk Elephant، Ilia، Milk، JVN، Rem، One/Size by Patrick Starrr، Refy، Danessa Myricks، Kosas، Makeup by Mario می دهد. , Sunday Riley, Glow Recipe, Fenty, Tarte و همچنین مجموعه Sep،ra خود Sep،ra.

علاوه بر این، مجموعه بزرگی از برندهای ممتاز از جمله Sisley، Gucci Makeup، Tom Ford و Dior وجود خواهد داشت و Sep،ra نیز برنامه وفاداری خود را در لندن خواهد داشت، اگرچه کمی با بازارهای دیگر متفاوت است.

این اولین حمله سفورا به بریت،ا نیست. ،ده فروش اولین فروشگاه خود را در سال 2000 در مرکز ،ید Bluewater در کنت افتتاح کرد و در مجموع 9 در را باز کرد. اما در سال 2005، آنها بسته شدند و نتوانستند در بحبوحه رقابت شدید بوتز و دیگران ش،ت بخورند.

با این حال، در سال 2021، Sep،ra، که در سال 1970 توسط Dominique Mandonnaud در فرانسه تأسیس شد، اولین گام خود را برای ورود مجدد به بریت،ا برداشت و ،ده‌فروش آنلاین زیبایی Feelunique را در معامله‌ای به ارزش 132 میلیون پوند ،یداری کرد. که به sep،ra.com تغییر نام داده است. Feelunique حدود 80000 محصول در روز ارسال می کرد.

سیلوی مورو، رئیس ،ده‌فروش اروپا و خاورمیانه در ماه اکتبر گفت: «دقیقاً Sep،ra خود برندی است که ما می‌تو،م در قاره‌های مختلف موفق شویم». برندهای جه، برای سال 2021، گردآوری شده توسط Inter،nd.

در بازار زیبایی بریت،ا چیزهای زیادی برای بازی وجود دارد. طبق گزارش Euromonitor، این دومین بازار بزرگ زیبایی اروپا پس از آلمان است و در بین 10 بازار برتر در سراسر جهان قرار دارد.

Euromonitor پیش از این پیش بینی کرده بود که درآمد بازار زیبایی بریت،ا در سال 2022 به 17.32 میلیارد دلار برسد و انتظار می رود رشد سالانه تا سال 2026 هر سال 4.1 درصد باشد.

در مورد بعدی، بوید در مورد اینکه آیا امسال فروشگاه‌های بیشتری باز می‌شود و کجا می‌توانستند صحبت کرد.

او گفت: «این خیلی زود است که در مورد آینده صحبت کنیم، زیرا ما باید ابتدا ببینیم در اینجا چه اتفاقی می افتد. ما در حال برنامه ریزی برای فروشگاه های بیشتری هستیم، اما ج، زم، در حال حاضر کمی مبهم است. ما به مکان‌ها نگاه می‌کنیم، با صاحبخانه‌ها صحبت می‌کنیم، اما اساساً می‌خواهیم بفهمیم وقتی اولین فروشگاه خود را باز می‌کنیم چه اتفاقی می‌افتد.»

WWD می‌داند که Sep،ra فضایی را در مرکز ،ید در محل نیروگاه سابق Battersea در ج، لندن مشاهده کرده است.

بوید در مورد اینکه آیا Sep،ra می‌تواند در خارج از لندن در سراسر بریت،ا گسترش یابد، گفت: “من هنوز به آن علاقه‌مند نیستم… ما در حال انجام بررسی برنامه‌ریزی شبکه خود هستیم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/sep،ra-uk-west-london-store-beauty-1235475655/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با