انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟ مجله ساریسا

از این رو، آماده ‎سازی پوست باید اولین قدم شما باشد تا آرایش شما ماندگار شده و بستری مناسب برای اعمال دیگر محصولات آرایشی ایجاد شود. ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم. می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است.

  • بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود.
  • توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید، به نتایج مطلوب خود نمی‌رسید.
  • علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.
  • شما می‌توانید با کشیدن یک خط کمرنگ اطراف لب‌هایتان، این ناحیه را کانتور کنید.

یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد.

آرایش چشم خاص لاکچری و مجلسی ۹۷ – ۲۰۱۸ | آرایش چشم عروس

در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. برنامه آرایش عروسی خود را فقط در ناحیه صورت خود گسترش دهید و در صورت لزوم گردن و شانه های خود را نیز در آن بگنجانید. مناطق در معرض دید باید تا حد ممکن یکنواخت و طبیعی به نظر برسند.

همه چیز درباره قرص متفورمین / موارد مصرف قرص متفورمین

انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید. از سایه هایلایتر بر روی استخوان ابرو به عنوان حسن ختام و فوت کوزه گری استفاده کنید تا چشمان شما کشیده و برجسته شوند.

از بین بردن جوش سرسیاه + 14 راهکار ساده!

بله آموزشگاه هنرسرا کلاس های آموزشی را آخر هفته ها نیز برگزار می کند تا هنرجویان شاغل هم بتوانند در دوره های آموزشی شرکت کنند. اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است. به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد. هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید.