انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی

اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود. زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود.

مثل خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ. اولین سالن زیبایی در اواخرقرن 19 در آمریکای شمالی ظاهر شد. گرچه تاریخچه ی آرایش به گذشته های خیلی دور سرزمین مصر برمیگردد. ملکه ها و شاهزادگان در مراسمات مذهبی خود از مواد آرایشی استفاده میکردند.

در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است.

  • از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود.
  • زیرسازی اولین مرحله و یکی از مهمترین مراحل در تمام کاشت های ناخن است.
  • در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود.
  • این روغن‌ها حاوی ترکیباتی هستند که استحکام ناخن‌ها را افزایش می‌دهند و از شکستگی و ترک‌خوردگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود. این کاشت نیز با استفاده از فرمر و تیپ و حتی روی ناخن مشتری قابل انجام است. در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود. انتخاب سرسوهان مناسب و زاویه صحیح سر سوهان از نکات مهم آموزشی است که اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برجستگی مواد در اطراف ناخن می شود.

آموزش کاشت ناخن با ژل

شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود. اگر از مدل کاشت ناخن خود راضی نیستید و یا از کاشتن ناخن پشیمان شده اید می توانید کاشت ناخنتان را از بین ببرید. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد. گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود.

میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد. در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند. به دلیل ضخیم بودن کاشت ، کار از حالت طبیعی خود خارج می شود.

کاشت پودری:

این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود. برای این کار باید حوله‌ای زیر دست‌تان پهن کنید تا آسیبی به سطح میز یا وسایل زیر دست شما وارد نشود. حال باید از محلول مخصوص برداشتن ناخن (آستون) استفاده کنید. قبل از اینکه انگشت‌های خود را وارد محلول کنید، بهتر است با وازلین پوست انگشتان خود را چرب کرده و سپس کار را ادامه دهید.

کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن بوده و استحکام بالایی در اثر ضربات از خود نشان می دهد. مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.