انجمن زیبایی WWD LA برای حضور Nyakio Grieco، Anastasia Soare و بیشتر – WWD


WWD اولین کنفرانس زیبایی خود را در 6 آوریل در لس آنجلس برگزار خواهد کرد.

این کنفرانس با ،وان LAB به بررسی نوآوری های ،ب و کارهای زیبایی و سلامتی مبتنی بر ساحل غربی و تلاقی زیبایی، سرگرمی و فناوری می پردازد. از جمله موضوعاتی که تحت پوشش قرار خواهند گرفت عبارتند از ظهور برندهای زیبایی مبتنی بر سبک زندگی، آینده سلامتی مبتنی بر گیاه، ایجاد یک مدل موفق برند زیبایی سلبریتی، بنیانگذاران نسل بعدی که آینده را شکل می دهند و موارد دیگر.

سخنرانان عبارتند از کارول همیلتون از L’Oréal. آنی ،ون، بنیانگذار Credo; آناستازیا سوار، مدیر اجرایی و بنیانگذار آناستازیا بورلی هی،؛ بروک هاروی-تیلور از پاسیفیکا؛ سیزده بنیانگذار Lune، پاتریک هرنینگ و نیاکیو گریکو؛ کریس بال، مدیر عامل و بنیانگذار Ball Family Farms، و کورتنی مک هیو، معاون رئیس جمهور و رئیس مدیریت UTA Ventures، UTA.

سخنرانان دیگر عبارتند از: آلیسون استاتر و شری جاهوار از ،یب استراتژی. الخاندرو رودریگز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران استارتاپ تجارت الکترونیک Shroomboom، و شارلوت کروز، مدیر عامل و بنیانگذار Alice Mushrooms. سخنرانان تکمیلی در روزهای آینده اعلام خواهند شد.

این رویداد در هتل لندن در غرب هالیوود برگزار می شود و از ساعت 8 صبح با صبحانه و ثبت نام آغاز می شود و شامل سه جلسه با ناهار و یک استراحت شبکه است که در ساعت 16 به پایان می رسد.

بلیط را می توان ،یداری کرد اینجا.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/wwd-l-a-beauty-fo،-to-feature-nyakio-grieco-anastasia-soares-credos-annie-jackson-and-others-1235510555/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با