انتظار به پایان رسید: L’Oréal Aesop را خریداری کرد


چه؟ L’Oréal اعلام کرده است که قراردادی را برای ،ید Aesop از Natura & Co امضا کرده است. ارزش معامله پیشنهادی برای برند استرالیایی حمام و بدنه 2.525 میلیارد دلار است.

جزئیات معامله منوط به تاییدیه های نظارتی و سایر شرایط مرسوم است. این برند به مجموعه L’Oreal Luxe خواهد پیوست.

فابیو باربوسا، مدیر اجرایی Natura & Co، اظهار داشت: “تحویل Aēsop چرخه توسعه جدیدی را برای Natura & Co نشان می دهد. با ساختار مالی تقویت شده و ترا،مه اهرمی، Natura & Co، با اعمال انضباط مالی دقیق، می‌تواند تمرکز خود را بر اولویت‌های استراتژیک خود، به‌ویژه برنامه سرمایه‌گذاری ما در آمریکای لاتین، بیشتر کند. ما همچنین قادر خواهیم بود بر ادامه بهبود تجارت The Body S،p و تمرکز مجدد بر ردپای Avon International تمرکز کنیم. ما به موفقیت چشمگیر نام تجاری Aēsop افتخار می کنیم و از همه همکاران Aēsop بی نهایت سپاسگزاریم که نه تنها در موفقیت Aēsop، بلکه در تبدیل Natura &Co به آنچه امروز است کمک زیادی ،د. ما مطمئن هستیم که داستان رشد Aēsop تحت مالکیت L’Oréal ادامه خواهد داشت و برای Aēsop آرزوی موفقیت در این فصل جدید داریم.

چرا؟ Nicolas Hieronimus، مدیر اجرایی L’Oréal Groupe، گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که به Aēsop و تیم های آن در خانواده L’Oréal Groupe خوش آمد می گویم. Aēsop مظهر زیبایی آوانگارد است که محصولات آن نه تنها با دقت زیاد و توجه استثنایی به جزئیات ساخته می شوند. آنها ،یبی عالی از شهرنشینی، لذت گرایی و تجمل غیرقابل انکار هستند. Aēsop از تمام جریان‌های صعودی امروزی بهره می‌برد و L’Oréal به آزادسازی پتانسیل رشد عظیم آن، به ویژه در چین و ،ده‌فروشی سفر کمک خواهد کرد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/the-wait-is-over-loreal-acquires-aesop/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با