استودیوهای خدمات زیبایی و سلامتی کشش به دست می آورند – WWD


در سال 2010، Drybar با فوران های مقرون به صرفه، آسان برای رزرو و سریع، سر و صدای زیادی به پا کرد. اکنون، شرکت‌های مراقبت از پوست و درمان‌های زیبایی رویکرد مشابهی را در تلاش برای دموکراتیک ، دسته‌ای که معمولاً تحت سلطه اسپاهای لو، یا پزشکی و متخصصان پوست است، در پیش گرفته‌اند.

با یک نوار سریع صورت جدید که ظاهراً در هر گوشه ظاهر می شود، قرار ملاقات های پوستی زیبایی با دسترسی آسان و استودیوهای بوتا، که محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، دریافت خدمات سلامتی برای مصرف کنندگان آسان تر از همیشه است. و آنها آنها را می خواهند. McKinsey and Co ،ن می زند که هزینه های ایالات متحده برای محصولات و خدمات سلامتی بیش از 450 میلیارد دلار است و با نرخی بیش از 5 درصد در سال رشد می کند. این شرکت همچنین گزارش می دهد که 45 درصد از مصرف کنندگان قصد دارند در سال آینده بیشتر برای خدمات هزینه کنند.

تقاضای مصرف کننده با سرمایه گذاری در فضا مطابقت دارد. میله های صورت سریع، به ویژه، بودجه قابل توجهی را در چند ماه گذشته به دست آورده اند. Glowbar در ژانویه امسال یک دور سری A 10 میلیون دلاری را به پایان رساند. در دسامبر 2022، Heyday پس از 20 میلیون دلار اولیه سری B دو سال پیش، افزونه 12 میلیون دلاری سری B را جذب کرد.

انتظار نمی رود که علاقه سرمایه گذاران کاهش یابد. یک منبع صنعتی به WWD گفت که این دسته بندی است که می تواند چندین برنده داشته باشد، با توجه به اینکه تاکنون چشم انداز با استودیوها یا اپراتورهای یک واحدی تکه تکه شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، سرمایه گذاران به دنبال مدل های مقیاس پذیر هستند که می توانند در سطح ملی گسترش یابند. علاوه بر این، از آنجایی که این مدل‌های خدمات سریع، زمان درمان کوتاه‌تر و قیمت مقرون‌به‌صرفه را امکان‌پذیر می‌کنند، مصرف‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته کم‌سن‌تر می‌شوند.

فرصت شغلی در فضا نیز نشان دهنده رشد دسته بندی است. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، ،ن زده می شود که استخدام متخصصان مراقبت از پوست از سال 2021 تا 2031 17 درصد رشد کند که رشدی سریعتر از متوسط ​​است.

با این حال، با توجه به اینکه چندین شرکت کننده در بازار و گزینه های سنتی مانند اسپاهای پزشکی هنوز به دست مصرف کنندگان می رسند، تمایز، آموزش و مقیاس پذیری کلیدی است. در اینجا، رهبران در فضای خدمات سلامتی سریع، رویکردهای خود را در مورد این دسته به اشتراک می‌گذارند.

در سال 2013، Skin Laundry که قصد دارد سال 2023 را با 60 مکان تعطیل کند، با لیزرهای هدفمند لیزری صورت مقرون به صرفه وارد بازار شد. لیزر صورت این شرکت با قیمت 250 دلار، تنها 15 دقیقه دوام دارد.

به گفته گرگ تروگمارتین، مدیر اجرایی، Skin Laundry مانند بسیاری از بارهای خدمات زیبایی سریع در بازار، می‌تواند به «تهاجمی‌ترین نقطه قیمت» دست یابد و درمان‌های کوتاه‌تری را با کنار گذاشتن «کرک» ارائه دهد.

اسکین لاندری با اجرای یک رویکرد فوق العاده ملایم با لیزرهای Long Pulsed Yag و دستگاه های ترموفرکشنال قادر است بیماران را بدون وقفه درمان کند. در حالی که در حال حاضر، این شرکت توصیه می کند برای بهترین نتایج، دو بار در ماه بازدید کنید، آنها قصد دارند پروتکل جدیدی را ارائه کنند که این پروتکل را به یک بار در ماه تغییر می دهد و راحتی را بیشتر می کند.

جدا از تمرکز بر لیزر بر روی درمان‌های لیزری، Skin Laundry همچنین از داده‌ها برای متمایز ، خود استفاده می‌کند.

ما بیش از هر ، دیگری درمان انجام داده ایم، نه در ایالات متحده، بلکه در جهان. امسال ما تقریباً 750000 درمان انجام خواهیم داد. ما 10 سال است که در تجارت هستیم… ما میلیون ها درمان انجام داده ایم. بله، این مربوط به دستگاهی است که شما استفاده می کنید، اما مهمترین چیز پروتکل است.

نوار صورت سریع اوج زم، که در سال 2015 راه اندازی شد، رویکرد مشابهی را در پیش گرفت. این شرکت که قصد دارد تا پایان سال 2023 بیش از 50 فروشگاه داشته باشد، بر مدرن ، دسته اسپا متمرکز شده است.

آدام راس، یکی از بنیانگذاران Heyday، گفت: «متاسفانه این یک مقوله منسوخ شده است که در آن ،وماً نیازهای گروه جوانتری از مصرف کنندگان را برآورده نمی کنند. “زمان، هزینه و راحتی به ،وان سه مانع برای تعامل مطرح می شوند.”

در ابتدا، هیدی با ارائه درمان‌های مقرون‌به‌صرفه و کوتاه‌تر همراه با تجربه‌ای بی‌نظیر از طریق مکان‌های فیزیکی و مدل ورود/،وج آسان، به این موارد پرداخت. اکنون، این شرکت مجموعه‌ای از بهبودهای صورت مانند گوا شا، میکرودرم ابریژن با نوک الماس و نور درم، را به منوی خود اضافه کرده است تا شخصی‌سازی بیشتر را ارائه دهد.

گلوباردر عین حال که یک نوار صورت نیز می باشد، در مقایسه با رقبای خود رویکرد بسیار ساده تری به خود می گیرد. این برند که قصد دارد تا پایان سال 2023 12 مکان داشته باشد، به جای ارائه افزونه ها یا چندین نوع فیشال، فقط یک سرویس دارد: یک فیشال 30 دقیقه ای، 55 دلار برای اعضا و 65 دلار برای مراجعه حضوری.

ریچل لیورمن، مدیرعامل و موسس، گفت: “هیچ منوی پیچیده ای از خدمات وجود ندارد که مشتریان مجبور باشند کورکورانه از بین آنها انتخاب کنند و هیچ فروش دیوانه کننده ای وجود ندارد.” در عوض، زیبایی‌شناسان از زمان در اتاق درمان استفاده می‌کنند تا با اجرای مواردی مانند است،اج، نور LED یا فرکانس بالا، خدمات را بر اساس نیاز مصرف‌کننده سفارشی کنند.

همیشه / بدن همچنین در سال 2019 با تمرکز کامل روی پوست زیبایی با خدماتی مانند بوتا،، میکرونیدلینگ RF Morpheus8، Keravive و Emsculpt NEO وارد بازار شد. سال گذشته، این شرکت سرمایه 38 میلیون دلاری سری B را از ،یبی از سرمایه گذاران از جمله Tiger Global Management، Addition و Fifth Wall و بعداً 55.5 میلیون دلار بودجه سری C به دست آورد.

«Ever/Body به ،وان جایگزینی برای لو،، درماتولوژی زیبایی پزشکی، با تمرکز بر دسترسی، تمرکز بر خدمات رس، به ،، که از لحاظ تاریخی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، ایجاد شده است. امی شتر، مدیر عامل شرکت، گفت: ما واقعاً به تنوع و فراگیری گرایش داریم.

Shecter گفت که در بازار پوست لوازم آرایشی، ثبات امری کلیدی است، بنابراین این شرکت سرمایه گذاری زیادی در برنامه های آموزشی جامع برای ارائه دهندگان انجام داده است.

او گفت: «ما در حال کنترل کیفیت و سازگاری هستیم که به موجب آن خودمان را نسبت به استاندارد بسیار بالایی از تخصص پزشکی مسئول می‌د،م.

همراه با این، آموزش مصرف کننده کلیدی است. با هر سرویس، مشاوره ارائه می شود تا مهمانان بتوانند ابتدا در مورد اه، خود صحبت کنند و ارائه دهندگان می توانند مطمئن شوند که بهترین درمان را انتخاب کرده اند. Schecter گفت که تعهد این برند به شخصی سازی برنامه درم، هر مهمان، یک تمایز کلیدی است. انتظار می‌رود که Ever/Body تا پایان سال تقریباً 16 مکان داشته باشد.

در سال 2016، نیکی لوی یک مدل خدمات سریع برای درمان های زیبایی غیرتهاجمی مانند بوتا، و پرکننده های لب، با برند زیبایی شناسی خود ایجاد کرد. کیمیاگری 43. چندین نگر، کلیدی بر مدل لوی، از جمله پراکندگی صنعت، عدم شمول ،تی و عدم دسترسی به انتصابات، اطلاع رس، کرد. بنابراین، لوی قصد دارد تا کیمیاگری 43 را به یک تجربه راحت، لو، و فراگیر تبدیل کند، با یک منوی متمرکز که امکان قرارهای روزانه بیشتری را نسبت به یک اسپا طب سنتی فراهم می‌کند، بنابراین مهمانان منتظر نمی‌مانند.

Face Foundrié و Oasis Face Bar هر دو ،ب و کار خود را حول یک مدل حق امتیاز برای اطمینان از دسترسی متمرکز ،د. (هیدی نیز به یک مدل فرنچایز تغییر کرده است.) نوار چهره Oasisکه در سال 2018 راه اندازی شد، با استودیوهای طرح باز و رویدادهای موفق در فروشگاه، مدل اجتماعی تری ایجاد کرده است. آنا پوئنته، مالک Oasis Face Bar Miami گفت که رویکرد حق رای دادن و رویدادهای درون استودیویی به مالکان این امکان را می‌دهد تا بررسی کنند که مصرف‌کنندگان به چه چیزی واکنش نشان می‌دهند تا مکان‌های دیگر را مطلع کنند. Puente گفت: برای یک حق امتیاز، آموزش مصرف کننده نزدیک ضروری است. او به رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسرها به ،وان ،اصری اشاره کرد که برند در حال حاضر برای هدایت ترافیک از آنها استفاده می کند.

Face Foundrié همچنین از رسانه های اجتماعی برای شناسایی روندهای مراقبت از پوست و جدید بودن استفاده کرده است تا اطمینان حاصل شود که استودیوهای این برند به روزترین خدمات را ارائه می دهند. به ،وان مثال، ماسک ژله ای معروف TikTok را به لیست خدمات خود اضافه کرد. Face Foundrié خط مراقبت از پوست خود را نیز توسعه داده است که شامل 6 واحد نگهداری از سهام است و یک مدرسه با تمرکز بر زیبایی شناسی در مینیاپولیس افتتاح کرده است. بنیانگذار میشل هنری خاطرنشان کرد که این برنامه کاملاً رزرو شده است و او بر گسترش ردپای آن متمرکز است.

در حالی که چندین گروه شرکت کننده وجود داشته است، شرکت ها نگران رقابت نیستند. در عوض، آنها از تازه واردان استقبال می کنند، زیرا همه آنها ماموریت های مشابهی برای دموکراتیک ، خدمات زیبایی دارند.

هنری گفت: “برای ما هیجان انگیز است که مفاهیم دیگری در خارج وجود دارد که به رشد و تکامل خود ادامه می دهند، زیرا ما معتقدیم که جزر و مد بالا همه کشتی ها را بالا می برد.” “در نهایت، اگر به پوست خود و نیازهای مراقبت از پوست خود توجه می کنید، عالی است زیرا این تنها چیزی است که ما به آن امیدواریم.”

جوخه درخشش

لباسشویی پوست

لباسشویی پوست

سال تاسیس: 2013

منابع مالی: تا به امروز تنها به سرمایه گذاری های داخلی متکی بوده است.

تعداد مکان ها: افتتاح 30 مکان در سال 2023 برای کل 60 مکان.

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: لیزرهای صورت سریع و مقرون به صرفه را با زمان کوتاهی و بدون توقف ارائه می دهد. پایگاه داده گسترده برای اطلاع از تصمیمات آینده.

هیدی

اوج

سال تاسیس: 2015

منابع مالی: 45.2 میلیون دلار

تعداد مکان ها: افتتاح بیش از 30 فروشگاه در سال 2023 به بیش از 50 فروشگاه در سراسر کشور.

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: مدل فرانشیز؛ صورت شخصی سازی شده

آینه نقره ای

آینه نقره ای

سال تاسیس: 2016

منابع مالی: تا به امروز به طور کامل تامین مالی شده است.

تعداد مکان ها: 12

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: رویکرد لو، به مدل نوار صورت با درمان های شخصی و بهبودهای برتر.

کیمیاگری 43

کیمیاگری 43

سال تاسیس: 2016

منابع مالی: این برند از به اشتراک گذاشتن جزئیات بودجه خودداری کرد، اگرچه Crunchbase 3.2 میلیون دلار گزارش می دهد.

تعداد مکان ها: 14

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: پیشنهادات غیرتهاجمی راحت و مقرون به صرفه، از جمله بوتا، و پرکننده ها.

نوار صورت OASIS

بار Oasis Face Bar در میامی

سال تاسیس: 2018

منابع مالی: تامین مالی خصوصی؛ هزینه باز ، بسته به بازار بین 80000 تا 130000 دلار است.

تعداد مکان ها: افتتاح بیش از چهار فرنچایز در سال 2023 و در مجموع بیش از 14 فرنچایز.

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: مدل فرانشیز؛ چیدمان فروشگاه باز شبیه به یک سالن مو؛ مهم، های صورت را ارائه می دهد که این برند اشاره کرد که روند آنها ادامه دارد.

همیشه/بدن

همیشه / بدن

سال تاسیس: 2019

منابع مالی: 110 میلیون دلار

تعداد مکان ها: تقریباً 16 تا پایان سال 2023.

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: خدمات درماتولوژی زیبایی در دسترس و آسان برای رزرو.

GLOWBAR

گلوبار

گلوبار

کلسی آن رز

سال تاسیس: 2019

منابع مالی: 10 میلیون دلار

تعداد مکان ها: 12

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: مصرف کنندگان صورت خود را می شویند تا اطمینان حاصل شود که صورت 30 دقیقه ای بدون زواید صورت می گیرد.

FACE FOUNDRIÉ

Face Foundrié

سال تاسیس: 2019

منابع مالی: تا به امروز به طور کامل تامین مالی شده است.

تعداد مکان ها: افتتاحیه 42 در سال 2023 برای مجموع 65 فرنچایز.

پیشنهاد ارزش منحصر به فرد: مدل فرانشیز؛ خط اختصاصی مراقبت از پوست




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/scaling-fast-beauty-service-bars-1235497203/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با