استفاده از داده ها در انبوه با P&G Beauty – WWD


جدیدترین مأموریت P&G Beauty فراتر از ،ید برندهای پرطرفدار یا تولید برندهای جدید است.

شرکت مادر Olay، Tula و Mielle Organics که اخیراً ،یداری شده است، قابلیت‌های داده‌های خود را در عملیات‌های مختلف ادغام کرده است تا با پایگاه مصرف‌کننده گسترده‌اش نزدیک‌تر شود.

دیمون فراست، مدیر ارشد اطلاعات P&G Beauty، در گفتگو با مدیر مدیر WWD، آلیسون کالینز، گفت: «P&G Beauty بسیار مصرف‌کننده است، بنابراین ما زمان زیادی را صرف تلاش برای درک نیازهای آن‌ها می‌کنیم، خواه آن‌ها بیان شده باشند یا نه. ما زم، را صرف ،ید با آنها می کنیم تا بفهمیم آنها چگونه ،ید می کنند و عادات آنها چیست. ما زمان زیادی را در خانه آنها می گذر،م، نحوه استفاده آنها از محصولات ما. ما با استفاده از این بینش در نحوه نوآوری و ساخت محصولات، برای مصرف کننده حل می کنیم.”

در حالی که این شرکت همیشه بازدیدهای خود را در خانه انجام داده است، ابزارهای جدیدتری مانند HairCode، یک نظرسنجی آنلاین که به مشتریان تجزیه و تحلیل عمیقی از سلامت مو و پوست سر ارائه می‌کند، نیز پیشگام است. همچنین گنجینه ای از اطلاعات در مورد مشتریان موهای خود را به P&G ارائه می دهد. فراست گفت: «مصرف‌کنندگان مایلند داده‌های بیشتری را برای دستیابی به نتایج بهتر و دریافت مشاوره بهتر به اشتراک بگذارند. این داده‌هایی است که ما برای تشخیص یا درمان آنچه اکنون در حال وقوع است استفاده می‌کنیم. وقتی آنها مایل به اشتراک گذاری بیشتر باشند، نتایج بهتر و نتایج شخصی تری به دست خواهند آورد.»

به ،وان مثال، این نظرسنجی همچنین نشان داده است که 70 درصد از ،ن «می‌دانند که اگر بیشتر در مورد موهای خود بدانند، شانس بهتری برای داشتن یک روز خوب برای موهای خود دارند.» ما همچنین می د،م که بیش از 1000 مراقبت از مو وجود دارد [stock keeping units] در قفسه با 1800 در هر سال. اگر بتو،م نحوه ایجاد الگوریتم رتبه‌بندی برای پرسیدن سؤالات خاص و درک بیشتر مصرف‌کننده را بیابیم، می‌تو،م با توصیه محصولاتی که برای موهای آن شخص بهترین کار را انجام می‌دهند، نتیجه بهتری برای آن مشتری ارائه کنیم.

این گفتگوی باز بین مشتریان و P&G برای دو طرف سودمند است. فراست گفت: “این موضوع به نحوه تجارت بدون اصطکاک بیشتری منجر می شود و زم، که او برای ،ید آماده است در جایی قرار می گیرید.” “این در مورد هدف گیری دقیق محصولات من، در مکان های من،، برآورده ، نیازهای او و گرفتن نتایج بهتر است.”

این نتایج بر اساس عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی و عوامل محیطی است. فراست گفت: «ما می‌تو،م «در اینجا محصولی را هدف‌گذاری کنیم که می‌د،م بر اساس شرایط محیطی شما کاملاً برای شما کار خواهد کرد».

در سال‌های آینده، فراست به لطف بهینه‌سازی داده‌محور، سفر مشتری به ،ید را بسیار کوتاه‌تر می‌بیند. مردم با تلفن هایشان زندگی می کنند و چه فیس بوک باشد چه تیک تاک، در این مکان ها خواهند بود. آنها می خواهند چیزهایی ب،ند و آن مکان را ، نکنند. این در حال حاضر در چین اتفاق افتاده است. “واقعیت این است که همه آن دنیاها در چین گرد هم آمدند، و ،ید فوق العاده بدون اصطکاک در چین وجود دارد – این یک ا،یستم متفاوت است، اما واقعیت این است که این روندها همیشه به سمت غرب می آیند.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/leveraging-data-at-m،-with-pampg-beauty-1235505043/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با