اثر رژ لب Lauder’s MIA با کاهش 17 درصدی فروش در سه ماهه دوم 2023


چه؟ شرکت های Estee Lauder نتایج خود را برای سه ماهه دوم سال مالی 2023 گزارش کرده است. فروش 17 درصد نسبت به دوره سال قبل از 5.54 میلیارد دلار به 4.62 میلیارد دلار کاهش یافته است. غول زیبایی پرستیژ ایالات متحده دستورالعمل تمام سال خود را بر این اساس تنظیم کرده است و اکنون انتظار می رود فروش بین 5 تا 7 درصد کاهش یابد.

جزئیات از نظر عملکرد منطقه ای، همه مناطق شاهد کاهش فروش بودند، به طوری که قاره آمریکا 5 درصد، اروپا، خاورمیانه و آفریقا 22 درصد و آسیا/اقیانوسیه 17 درصد کاهش یافتند. بر اساس بخش، به نظر می رسد که سلطه مراقبت از پوست به طور غیر رسمی با کاهش فروش 20 درصدی و کاهش 3 درصدی از فروش لوازم آرایش به پایان رسیده است. در مقابل، عطر 12 درصد و مراقبت از مو 4 درصد افزایش یافت.

چرا؟ نتایج لادر با نتایجی که چند روز پیش توسط LVMH گزارش شده بود، کاملاً مغایرت دارد. به نظر می رسد Lauder در یادگیری درس های همه گیر ش،ت خورده است و همچنان بیش از حد به بازارهای ،ده فروشی چینی و مسافرتی متکی است. فابریزیو فردا، رئیس و مدیر اجرایی، گفت: «ما به انتظارات خود برای سه ماهه دوم سال مالی 2023 عمل کردیم، علیرغم فشار فزاینده COVID-19 در چین در دسامبر. بسیاری از بازارهای توسعه یافته و نوظهور در سراسر جهان برای تحقق چشم انداز رشد فروش ارگ،ک ما عملکرد بهتری داشتند و با توجه به مدیریت منضبط هزینه و تعدیل دلار قوی تر، ما از چشم انداز EPS رقیق تنظیم شده خود فراتر رفتیم. عطر در سطح جه، برتر بود، در حالی که آرایش در بسیاری از بازارها رونق گرفت، زیرا مارک های ما در حال تحقق وعده رنسانس این دسته با از سرگیری من،ت های استفاده هستند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/lauders-lipstick-effect-mia-as-sales-plummet-17-percent-in-q2-2023/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با