آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود. عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد.

برای این منظور از پاک کننده لاک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع روغن طبیعی و غیر طبیعی روی سطح ناخنها باقی نمانده است. به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که چسب با کیفیت و ماندگاری بالا عمل خواهد کرد. کاشت ناخن صرف نظر کنید تا با مشکلات و عوارض آن روبرو نشوید. بنابراین، هر وقتی که قصد برداشتن ناخن مصنوعی، چه اکریلیک چه ژلی، را داشته باشید، لازم است انگشتان خود را به مدت ۱۰ دقیقه یا بیشتر در استون قرار دهید. دقت کنید که اگر به عفونت قارچی مبتلا هستید، ناخنهای مصنوعی می‌توانند وضعیت شما وخیمتر سازند یا عوارض جانبی دیگری را به دنبال داشته باشند. به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند.

  • توجه کنید کنید که داشتن اطلاعات و پیش زمینه در این مورد ضروری است.
  • این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید.
  • نکته بسیار مهم این است فقط این چهار رنگ ضروری بوده و رنگهای غیر آن لازم نیست.
  • به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.

این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است. در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید.

انواع روش کاشت ناخن

در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. برای روزهای گرم تابستانی که احتمال انتقال بیماری‌ها نیز بالا است این مدل ناخن بهترین، ساده‌ترین و بهداشتی‌ترین انتخاب است.

آموزش میکروبلیدینگ

مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود.

سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است. البته این نوع ناخن لاک هایی با رنگ های روشن و ملایم را می­پذیرد. ابتدا در ظرف مانیکور یا هر ظرف دیگری که بتوانید دستتان را در آن قرار دهید مقداری استون بریزید.

سالن های زیبایی بسیار مجلل وحرفه ای مانند سالن سارا حسینی، مریم رئوف، شبنم نظیف و مریم رهنما در سطح تهران تاسیس شده که خدمات بسیار متنوعی با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان ارائه میدهند. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برای کاشت ناخن حتماً به افراد حرفه‌ای و سالن‌های زیبایی شناخته شده مراجعه کنید. یک فرد غیر متخصص می‌تواند آسیب زیادی به ناخن‌های شما برساند و حتی موجب عفونت و از دست رفتن ناخن‌های طبیعی شما شود. کاشت ناخن در اصل برای افرادی مناسب است که به دلایل مختلف ناخن‌هایشان را از دست داده‌اند یا به صورت ژنتیکی ناخن‌های زیبایی ندارند؛ اما در حال حاضر همه افراد از این متد برای داشتن ناخن‌های زیباتر استفاده می‌کنند.