آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

حتما کلاه یکبار مصرف برای رعایت موارد بهداشتی به همراه خود داشته باشید. به دلخواه خود یک عدد پلی ژل گلیتری یا ساده بسته به بودجه خود تهیه نمایید. برای انجام موارد مانیکور و پدیکور ظرف مانیکور را حتما تهیه نمایید. برای برق انداختن ناخن و رفع نواقص ناخن پولیش ناخن را حتما به همراه خود داشته باشید.

  • لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد.
  • دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید.
  • درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند.
  • قالب کاشت ناخن یکی از ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام کاشت قالبی در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد.
  • شرایط آب و هوایی، کیفیت مواد به کار رفته برای کاشت ناخن، نحوه انجام دادن کاشت و میزان مراقبت شما از ناخن کاشت در میزان دوام و ماندگاری کاشت ناخن اثرگذار است.

بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد. البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. یکی دیگر از مسائلی که هنگام استفاده از ناخن‌های مصنوعی باید به آن توجه کنید دور نگه داشتن دست‌ها از گرمای زیاد و شعله‌های آتش است.

در بسیاری از موارد افرادی که اقدام به کاشت ناخن می‌کنند، اصول بهداشتی را برای این کار رعایت نکرده و شرایط را برای انتقال انواع قارچ یا تکثیر باکتری‌ها ایجاد می‌کنند. استفاده از وسایل آلوده یا محیط غیربهداشتی بیشترین خطر را دارد که موجب پدید آمدن بیماری‌های پوستی بسیاری خواهد شد. شاید چنین مشکلاتی برای همه خانم‌های استفاده کننده از کاشت ناخن پدید نیاید.

وسایل و ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن

اگر هدف شما از به کار بردن لاک مشکی استفاده روزمره است، توصیه ما به شما این است که از لاک مات استفاده کنید. لاک مات در عین زیبایی، سادگی خاصی دارد و برای قرارهای دوستانه و کاربردهای روزانه ایده عالی است. شما حتی می‌توانید روی برخی از ناخن‌های خود انواع سنگ و دیزاین مشکی بچسبانید تا دیزاین ناخن مشکی مات از سادگی در بیاید و با این کار در هر مراسم و موقعیتی بدرخشید. کاشت ناخن ژلیش نسبتاً بادوام است، ظاهری طبیعی روی ناخن ها ایجاد می کند و به سوهان کشی نیاز ندارد. این نوع از زیبا سازی ناخن ها، زیر مجموعه کاشت ناخن به شمار نمی آید اما چون در آن از تیپ گذاری به روش موقت استفاده می‌شود جزئی از لیست کاشت ناخن خواهد بود.

فرقی ندارد برای یک مهمانی رسمی به دنبال ایده طراحی ناخن هستید یا برای روزمره؛ دیزاین ناخن مشکی دارای تنوع بالایی است که همیشه به کار شما خواهد آمد. اگر شما هم به این دیزاین ناخن شیک و خاص علاقه‌مند هستید، در این مطلب ایده بیش از ۵۰ کاشت ناخن مشکی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که مشاهده می‌کنید. در این مقاله به بررسی و بازگو کردن مراحل مختلف در هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد.

آموزش کاشت ناخن : مرحله دوم : مواد گذاری

یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ می باشد. کاشـت ناخن های مصنوعی باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) می شود. کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند.

ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند. کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد. در کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک استفاده می شود که انواع مختلفی دارد.

در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید. در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید.

علایمی مانند اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی از علائم این نوع مسمومیت است . افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند بهتر است کاشت ناخن را انجام ندهند. افراد مبتلا به بیماری عفونی و قارچی نباید کاشت ناخن انجام دهند زیرا این کار سبب تشدید بیماری آنها می شود.

با مراجعه به صفحه آموزش کاشت ناخن در دوره پرطرفدار آموزش کاشت انواع ناخن شرکت نمایید. ناخن‌های ژله‌ای برای سفت شدن به نور ماورا بنفش نیاز دارند. LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید.