آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت

قهوه‌ای، طلایی، خاکستری و آبی همه گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ‌های سایه هستند. براش رژگونه را درست بالای سیب گونه خود بزنید و آن را محو کنید. رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه داشته باشد.

برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور). استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد. همچنین اگر مبتدی هستید، استفاده از هایلایتر پودری را به شما توصیه می‌کنیم. برای اعمال هایلایتر، براش خود را به آن آغشته کنید و به آرامی روی نقاط مذکور بچرخانید.

  • برای روشن تر شدن و قرمز کردن لب ها با روش های خانگی می توان از موادی همچون؛ عسل، شکر، آبلیمو، گل رز، خیار، روغن بادام، انار، روغن هسته…
  • برای این کار، نوک انگشت اشاره را با سایه سیاه فشرده و انگشت وسط را با رنگ قرمز آجری بپوشانید.
  • دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد.
  • به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید.
  • برای اطمینان از مات بودن منطقه T – zoneصورت خود از پودرهای شفاف و پودرهای بلات استفاده کنید زیرا با این شیوه بهترین عکس ها را خواهید داشت.

برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند. اگر پوست سردی دارید، می توانید از رنگ هایی با تناژ بنفش ملایم نیز استفاده کنید. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید.

موس صورت شماره 403 (20 گرمی)

این سبک از انواع مدل میکاپ و آرایش؛ در عین زیباسازی ظاهر، هیچ گونه آسیبی به صورت نمیرساند. تولید کنندگان مواد آرایشی روز به روز در حال فروش بیشتر محصولات و ارائه محصولات جدیدتر به بازار هستند و نیازی نیست که شما همه این محصولات رو داشته باشید. فقط تعدادی از لوازم آرایشی مناسب را داشته باشید و همیشه این تعداد در دسترس شما باشند. اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید. در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

رنگ کردن ابرو در خانه | فیلم آموزش رنگ کردن ابرو + نکات مهم

همچنین در شب نیز بهتر است از یک شستشو کننده قوی برای پاک کردن آرایشی قبلی از روی صورت خود استفاده کنید. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید.

قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.